Duben 2017

Den #5 +(fotky-co jsem dnes jedla?

30. dubna 2017 v 21:38 | Aynos |  Jídelníček
Ahoj holky.. Tak dneska je den 5.. Ráno jsem si dala jogurt a pak sem se těšila že si udělám rybu s těmi bramborami.. Jenže sem zjistila, že nemáme brambory :D. Ryba se mi nepovedla a tak jsem ji nahradila 5g kaiserky.. Udělala jsem si těstovinový salát. Jenže ten mi taky nějak nechutnal a tak jsem snědla cca 1/3.. Váha se moc neposunula a to jsem včera toho snědla fakt málo.. Navíc teď mám nějaký hlad.. Asi mi trochu chybí podpora, znáte to. Můj bývalý se semnou odmítá bavit a já nějak nevidim budoucnost. Prostě motivaci. Co vy jak ste se měli?)

SNÍDANĚ :

OBĚD- nakonec bez ryby..


Den #4 +(fotky-co jsem dnes jedla?)

29. dubna 2017 v 20:25 | Aynos |  Jídelníček
Ahoj, Jakpak se dneska máte?
Tak nakonec jsem se ráno zvážila. Na váze bylo 55,7Kg, což není zas tak špatný, teď to asi půjde pomaleji, ale hlavní je že to jde dolů:)
Dneska jsem zase neměla hlad. Až teď okolo 19:00.. ale držím se a nic jsem si nedala.:) Už mi je dobře, tak zítra budu cvičit, možná půjdu aspoň na procházku, nebo si zaběhat:) Ale cítím jak mi slábnou nohy..
Dneska se mi povedl krásný jídelníček, sem na sebe pyšná. Jinak jsem šla nakoupit. Koupila jsem si dietní jogurty od Boni na snídaně(popř. když mám chuť na sladké), pak cottage(MILUJU), jednu mozzarelu- uvidím co s ní,colu zeru (NEJVÍC MILUJU), ale hlavně rybu(filet,myslim..:D) - má cca 75kalorií což je skvělýý. Takže si k tomu dopočítám kolik brambor budu moct. Možná je udělám ve slupce v troubě- ala americké,ale dám si pozor na kalorie atd. Máte někdo nějaký typy?:) Jinak pořád dokubentuju :D


OBĚD:


VEČEŘE:


Den #3 +(fotky-co jsem dnes jedla?)

29. dubna 2017 v 0:08 | Aynos |  Jídelníček
Čaukyyy
Tak dneska je den 3! A já NEMÁM HLAD. Boží pocit. Hlad jsem trochu pocítila okolo 5-6 hodiny.. ale i tak vůbec. Dneska jsem si rybu neudělala (přijde na řadu asi až zítra, uvidím:)) Dneska jsem si udělala těstovinový salát. Vůbec jsem netušila kolik kalorii mají těstoviny..
Nicméně dneska ráno bylo na váze 55,8Kg!!!! Skvělý. A to jsem v pondělí chtěla mít 56..:D Měním na 55:) zítra se asi vážit nebudu(rodiče jsou doma) takže se zvážím až v neděli ráno a budu doufat v číslo 55,5Kg:)
A co vy berušky? :) S kýmkoliv se ráda spřátelím:)


Den #2 +(fotky-co jsem dnes jedla?)

27. dubna 2017 v 21:54 | Aynos |  Jídelníček
Ahoj tak je tu den 2! Velmi rizikový.. I já jsem to na sobě pociťovala.. Z dnešního dne mám pocit že jsem toho snědla hrozně moc.. ale pořád je těch kalorii méňě než včera což je super :)
+ dneška jsou ty, že jsem hodně pila a držela režim 3 hodiny. No není to super? Ještě k tomu když ráno vidíte na váze číslo 56.5.Což znamená že jsem zhubla půl kila. Jsem zvědavá co tam bude zítra, ikdyž se dost bojím. Včera mě jeden blog inspiroval i k tomu, abych si změřila partie (zadek, stehna...) Ty ale změřím až po týdnu. Zítra plánuju si udělat možná rybu, nebo salát s tuňákem. Dneska si vyhledám nějaké recepty. Začíná mě to bavit. Ikdyž jsem dnes měla slabou chvilku a myslela na sladké. (proto ta tyčinka..:(). Jinak se už těším až budu zdravá. Možná poprvé v životě půjdu dobrovolně běhat :D.
A jaký byl váš den?


SNÍDANĚ:
13:30


OBĚD:
16:35

SVAČINA:
cca 18:00

VEČEŘE:
19:35

Salát #1

26. dubna 2017 v 23:53 | Aynos |  Recepty
Slibovaný recept na sálat, který jsem měla k večeři:)

75g salátu
3 malá rajčátka
60g okurky
cca 25g sýru Romadur
+ jogurtový dresink


Den #1 +(fotky-co jsem dnes jedla?)

26. dubna 2017 v 23:09 | Aynos |  Jídelníček
Ahoj,
tak dneska je to první den, který mi mění život :)
Jelikož jsem nemocná tak jsem se probudila až okolo 12 hodiny.. Bohužel jsem nekoukala na čas během dne, ale to napravím a zítra vám napíšu i čas. Budu se snažit jíst cca každé 3 hodiny..uvidíme. Spíš se řídím hesla abych jedla spíše přez den a k večeru už moc ne.
ZKUŠENOSTI:
Tentokrát se řídím zkušenostem z minulosti. Zjistila jsem že se nevyplatí začít hned jíst "mini porce". Pak to nezvládnete.. Proto začínám střední porcí a pomalu budu porce zmenšovat.. Což znamená že zítra mám povoleno bílé pečivo o polovinu méně. Už se těším.
-CVIČENÍ:- to stejné mám s cvičením. Jelikož jsem nemocná, vím že hned cvičit taky není zrovna dobrý nápad. Nicméně hned jak budu zdravá začnu cvičit- a to hlavně cviky na břicho a na zadek. Ale nevím jestli budu dělat dřepy, nechci mít velká stehna, víte někdo nějakou radu?
CO MUSÍM ZLEPŠIT:
Určitě musím zlepšit pitný režim! Ten mám totiž hrozný..Smějící se

CO JSEM DNES JEDLA?
Doufám že vám tu dám potraviny, které vám pomůžou ve vašem snu. Třeba některé ani neznáte. +Dnes přibude jeden recept na salát(pokusím se vypočítat kalorie) Jinak od zítřka se pokusím počítat kalorie.
Jinak se omlouvám, vždy je to foceno jen jako dokumentace,žádné umění Smějící se


Snídaně:
Dietní jogurt

Oběd:
2 na pánvi na sucho opražené housky(bílé), namazané paloučkem(lidl), jedno vejce na tvrdo, 2 malá rajčátka.

Večeře:
Salát-recept v rubrice recepty!

Večeře2:
křížaly- to jsou sušené kousky jablíčka :)

Tak snad se dařilo i vám, určitě napište kometář, cokoliv, podporovat se je důležité hlavně na začátku :)

Nový blog, nové já?

25. dubna 2017 v 16:36 | Aynos
Ahoj
jenom chci napsat že tohle je můj nový blog, protože ten starý-foranablog byl zrušen..(zapoměla jsem heslo od mailu no :D) Právě teď jsem nemocná.. Poslední dobou jím samé brambůrky atd.. horší se m pleť a celkově. Nejspíš za to může rozchod. No nic méně možná kvuli tomuhle všemu jsem se vyhýbala váze.. Dneska jsem si ale říkala že už toho je vážně dost. Stoupla jsem na váhu a tam bylo 57.. Vždycky jsem se držela na 55-56..občas 57.. No a jelikož se léto blíží tak s tím chci něco dělat.. Chci vyzkoušet nějaké recepty ale moc nejíst..

Tak s tím něco uděláme ne? :)

CÍL DO LÉTA : 52Kg (uvidíme)
Cíl do 1.5: 56Kg (určite!)


Tak kdo se přidá?:)